Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 4 июня 2015 г.

1 iunie-Ziua copiilor / Cumparaturi

Buna la toti!
Eu acest post trebuia sa-l pun pe 2 iunie,dar asa s-a primit ca il pun azi.
De 1 iunie eu am hotarit sa o iau pe sora mea la Balti si sa plecam la o pizza.Cind am ajuns in centru acolo era foarte multa lume,majoritatea erau reprezentanti de la diferite partide care sustin un candidat la postul de primar la Balti,cred ca majoritatea din voi au auzit ca Renato Usatii tot vrea sa fie primar,dar fiecare sustine pe cine considera ca merita.Eu cu sora mea am hotarit sa plecam la Andy's Pizza,deoarece imi place acolo,e destul de normal,dar din pacate acolo nu erau locuri libere si am plecat la Pizza de Italia.Acolo deja erau mai multe locuri si am facut comanda(mai jos sunt poze).Vreau sa spun ca la Pizza de Italia ,pizza e chiar mai buna decit la Andy's si o sa ma duc acolo mai des + ca la ei se vinde Coca-cola,dar la Andy's,nu.Dupa ce am mincat,ne-am dus in Elite 2,deoarece eu am vrut sa-mi cumpar un maiou,dar din pacate nu mi-a placut niciunul,cred ca o sa dau iar comanda de pe internet.Am masurat o rochie foarte draguta care mi-am placut,insa sa fiu serioasa calitatea nu  era foarte buna + ca nu era jeans calitativ,dar pretul era destul de ridicat,iata de ce eu prefer sa cumpar haine online.
Mai jos eu am pus niste cumparaturi de pe Pull&Bear,deoarece multi spun ca aceasta firma este mai buna decit Bershka,dar vreau sa va spun ca calitatea la incaltaminte este 0,eu de 3 ori am incaltat aceste sandale(poza mai jos) si la ele s-a descleiat platforma.Este posibilitate sa le repar,dar faptul ca s-au descleiat deja inseamna ceva,mai  mult eu incaltaminte de pe Pull&Bear nu cumpar,deoarece costa destul de mult (2700 rub),dar calitatea nu e buna.Sortii negri mi-au placut si calitatea e bunisoara,sper sa nu se rupa asa repede ca si sandalele:D.
Cam asta am vrut sa va spun prin intermediul bologului meu,curind o sa postez un articol cu filme si seriale,dar pina atunci va urez o zi buna si o vara frumoasa <3

 








 






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.