Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 29 мая 2015 г.

Fiti fericiti! (Ultimul sunet)

Buna la toti!
Azi ca de 29 mai (Ultimul sunet) nu am putut sa nu scriu ceva pe blog,deoarece eu stiu ca voi asteptati acest post.Cred ca majoritatea acum se bucura ca a mai trecut un an si ca a scapat de scoala pe 3 luni,altii poate pling ca peste o saptamina au examene,altii BAC-ul,fiecare cu problemele sale,dar haideti in aceasta zi minunata sa nu ne gindim la aceste lucruri,trebuie oricum sa fiti veseli si sa traiti momentul,deoarece aceasta oricum este o clipa din viata voastra,o clipa de bucurie sau tristete,indiferent,fiti fericiti,zimbiti si daruti celor din jur ceva pozitiv.Eu nu stiu daca voi ati inteles despre ce merge vorba,dar ideea e ca voi trebuie sa puneti pe odnoklassniki si facebook cit mai multe poze :D,glumesc,de fapt nu asta e ideea ,dar si asta tot,deoarece mie mii interesant sa ma uit la poze de la ultimul sunet,toti sunt asa fericiti :D .Eu anul acesta nu am facut poze,deoarece trebuia sa fac la cl  a 12-a (U) si am fost ocupata :D,dar nu-i pe asta.Am vrut sa va mai spun ca aveti la dispozitie 3 luni,si in aceste luni fiti fericiti(eu am observat ca cam des spun cuvintul acesta,dar eu sper ca daca il repet de mai multe ori voi chiar o sa fiti fericiti).Vreau foarte mult ca voi sa aveti o vara frumosa,deosebita de celelalte si ca sa va distrati la maxim,la toate 100 %.Eu nu stiu cum o sa fie vara mea,dar o sa incerc sa nu pierd nici-o zi,deoarece timpul trece foarte repede,asta e trist.Trebuie sa fim constienti ca nu putem intoarce unele momente,unele zile pentru a schimba ceva,de aceea trebuie sa creem momente noi,momente mai frumose si sa nu avem regrete.Regretul ca nu am facut ceva ce acum e important.Poate cineva din voi o sa ma inteleaga,poate cineva nu,dar totusi vreau ca sa ajunga  la voi,si la mine,faptul ca timpul nu-l poti intoarce,ca ziua nu trebuie sa treaca fara sens.Eu nu sunt un exemplu pentru voi,deoarece zilele mele nu trec asa cum eu mi-as dori.In constiinta mea,eu inteleg ca problema e in mine,dar parca mereu ceva ma opreste,mi se pare ca lenea.
Va propun sa faceti chiar in acest moment o lista in telefon sau pe o foita cu lucrurile care doriti sa le faceti vara aceasta si pe parcur repartizati aceste activitati in calendar pentru ca trezindu-va dimineata sa stiti deja ce o sa faceti in aceasta zi.
Eu va doresc la toti o vacanta placuta si fiti fericiti.Stiu ca v-ati saturat ca eu va spun sa fiti fericiti,dar FITI FERICITI :D!!!





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.