Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 26 июня 2015 г.

Ce filme poti viziona cu prietenii tai?!

Buna la toti!
M-am gindit sa postez un articol despre ce filme poti viziona cu prietenii tai acum vara,pentru ca stiu ca aveti si voi asa zile plictisitoare cind nu ai ce face si o iesire din situatie ar fi sa chemi un prieten/a la tine si sa priviti un film,eu am asa momemte,de aceea o sa va recomand citeva filme interesante 2015.
1.O sa incep cred ca cu filmul "Красотки в бегах",deoarece este un film perfect pentru al privi cu prietenii,e comedie si sunt momente funny si in general filmul este foarte bun.Sper sa va placa si voua,eu l-am privit cu mama :D.



2.Urmatorul film se numeste "Мир Юрского периода",este un film cu multa actiune + fantastica,e ceva de nota 10,mi-a placut foarte tare si in general tema filmului nu as spune ca e foarte originala,dar felul in care s-au intimplat toate actiunile l-a facut mai diferit.


3. "Век Адалин" a devenit unul din filmele mele preferate,si ceea ca Blake Lively e in rolul principal si  ca tot ea  a jucat pe Serena in serialul meu preferat "Gossip Girl",nu a influentat de fel,sau poate putin,pur si simplu ea e atit de frumoasa,mereu mi-a placut de ea,e ideala.Acest film trebuie vizionat cu sau fara prieteni,deoarece e genial,adica eu asa cred,dar sunt sigura ca nu la toti o sa le placa,pentru ca fiecare avem pareri diferite.


4.Daca cineva m-ar intrebare "Liliana,spune un film 2015 care are si sens,si este interesant si la care poti sa mori de ris" eu as raspunde ca: "Топ-5".Momentul cela cu tamponul,voi trebuie sa-l vedeti,cum spunem noi moldovenii "ii jistokii".Voi pur si simplu sunteti obligati sa va uitati cu prietenii la acest film.



5."Тренер" - un film deosebit care ne arata cum niste baieti simpli se transforma in niste baieti de succes,cum ei muncesc si cum progreseaza,cum nu dau capul jos la prima infringere si in general acest film merita vizionat,chiar merita.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.