Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 12 мая 2015 г.

Teze/Vara si restu :D


Buna la toti!
Sper ca sunteti bine dispusi,deoarece afara e un timp atit de frumos plus ca inca putin si vine vara,mult asteptata vara.
Eu am hotarit sa mai vorbesc cu voi putin,sa va mai povestesc ce se intimpla acum la mine si ce planuri mai am.O sa incep cu ceea ca am avut ieri teza la limba si lit. romana.Nu pot sa va spun toate detaliile din test,dar nu a fost unul greu,9 puncte nu e chiar atit de mult si m-am incadrat in timp.Am avut de comentat motivul dragostei ceea ce nu cred ca e ceva foarte complicat,mai mult timp mi-a luat sa scriu eseul,nu mai tin minte tema exacta,dar a fost ceva de genu "Personajele literare in conceptul de ideal".Trebuia sa explicam modul propriu de intelegere a conceptului de ideal al vietii si in raport cu niste personaje din literatura,eu am ales-o pe Otilia din "Enigma Otiliei" si pe Apostolul Bologa din "Padurea spinzuratilor".Cei care acum sunt cl. a 9 puteti sa cititi pe vara aceste 2 romane,deoarece o sa le studiati in clasa a 10.In general cred ca m-am descurcat bine.Miine am teza la matematica,nici nu stiu ce sa spun,poate ca ar trebui acum sa stau si sa ma pregatesc,dar matematica e atit de departe de mine,nu ma descurc bine in ea,adica stiu cit de cit,dar nu chiar fiecare tema este bine inteleasa.Iata eu nu inteleg de ce elevii de la profil umanist trebuie sa scrie teza la matematica la care noi BAC nu avem?
Pe data de 19 mai mai am inca o teza,la istorie,dar cred ca aici o sa scriu mai bine ca la matematica.
Vreau sa va spun ca scoala mereu a fost pentru mine a 2 casa,o sa-mi lipseasca foarte mult pe timp de vara,3 luni fara colegii mei dragi care imi sunt ca niste frati si surori,nu stiu cum o sa rezist,chiar nu stiu.
M-ati crezut? :D
Eu cred ca vara este ceva sacru si nimeni nu o sa schimbe vara pe scoala,adica e ceva normal sa umbli vara la niste ore particulare,dar oricum trebuie si sa ne odihnim,prea multa carte tot nu-i bine :D.
Daca sa vorbesc despre mine in afara scolii,totul merge destul de bine.Vreau sa mai dau jos  2-3 kg si cred ca majoritatea fetelor acum inteleg acest lucru-trebuie de slabit putin.asta nu e nimic strasnic daca adaugati kg pe timp de iarna,principalu sa aveti o limita si totul o sa fie bine.Eu nu vreau sa tin ceva diete,deoarece nu cred ca e nevoie sa chinui stomacul.Ceea ce fac eu de obicei ca sa slabesc e ca alerg seara,consum mai multa apa si nu maninc pe saturate niciodata,adica pe zi pot sa maninc de vre-o 3 ori,dar cite putin si fara piine.Eu am observat ca corpul meu se schimba foarte tare si slabesc foarte repede.De exemplu eu vara trecuta inainte de ziua mea nu prea mincam,nu stiu care a fost cauza,dar timp de 3 zile am slabit foarte tare,aveam niste picioare asa slabe,eu chiar  ma bucuram :D,dar dupa citeva zile ele sau intors la normal.Nu stiu cum sa va explic :D,o sa pun o poza mai jos.eu in general nu cred ca sunt grasa,dar oricum ma bucur cind vad ca mai dau jos din kg,cred ca orice fata se simte fericita in asa momente,sau cind cineva iti spune ca ai slabit sau ca esti slaba :D.


Vreau sa va sfatuiesc un serial foarte interesant care sper sa va placa ---> http://seasonvar.ru/serial-10061-CHuzhestranka.html
Piesele care imi plac la moment:(click pe denumire pentru a asculta)
Cam atit a fost pe azi,va urez la toti o saptamina cit mai frumoasa si sa scriti tezele pe note de 10(celor care inca nu au scris-o).


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.