Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 18 апреля 2015 г.

Cum redactez pozele pe telefon?

Buna la toti!:)
De multe ori primesc pe ask.fm intrebari de genu:"Cum ai redactat aceasta poza?,De ce photoshop te folosesti?..."  si am hotarit sa fac asa un articol in care sa va arat cam cum arata asta si ce aplicatii folosesc.Eu nu am chiar asa de multe,dar care le am imi plac si sunt foarte bune,cred ca majoritatea din voi stie de Instagram si nu cred ca e nevoie sa va spun ce aplicatie e asta:D.Eu ma folosesc des de el,deoarece imi place,dar un minus e faptul ca poza trebuie sa fie patrata ca sa o poti posta,de aceea eu am descoperit pentru mine InstaSize care tot e o aplicatie destul de populara si ma ajuta mereu :D.Imi placea inainte Retrica,dar acum nu prea,nu stiu de ce,dar nu imi mai place,o am in telefon doar pentru ca sa fie:D.Una din preferatele mele aplicatii este Pomelo,aproape mereu ma pozez de pe el si sunt efecte bune acolo,recomand:D.YouCam Perfect o folosesc atunci cind am un cos sau ceva e in neregula cu fata mea,deoarece acolo automat iti face pielea fina si poza e cit de cit normala:D.AnimalFace o folosesc doar cind nu imi place cum am iesit la fata pe o poza si o inlocuiesc cu un animal :D.Формограм tot e o aplicatie utila daca iti place sa te joci cu pozele si sa le faci mai neobisnuite,acolo pui poza si alegi o forma,de exemplu vrei ca ea sa fie intr-un cerc,sau altceva... .Giddylizer este acum foarte  populara,deoarece in ea  poti amplasa pe poza un sticker dragut sau o stare,sunt acolo diferite variante,o sa va placa.
Cam acestea au fost aplicatiile de care ma folosesc cel mai des pentru a redacta pozele pe telefon,sper ca v-a fost util acest articol si daca eu o sa mai descoper ceva nou si bun o sa pun aici pe blog ca sa descarcati si voi.






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.