Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 16 апреля 2015 г.

Spring outfit ♥

Buna seara la toti!:D
Posibil voi o sa cititi asta dimineata sau la o amiaza,dar nu seara,pur si simplu sa stiti ca eu scriu asta la ora 1:11,adica seara cind Liliana trebuie sa doarma,dar mie acum mi-a venit Muza(inspiratia) si eu am hotarit sa scriu pe scumpul nostru blog.De multisor timp nu am pus eu nimic despre moda si despre combinarea hainelor,voi cred ca deja va ginditi:"Ce fel de fashion-blogger care nu scrie despre moda?" eu total sunt de acord,sunt un blogger foarte rau,dar nu-i pe asta principalu ca voi cititi asta si ca va place,in rest nu conteaza,misiunea mea e sa va fac sa aveti dispozitie si in acelasi timp sa aflati ceva nou chiar daca informatia data nu o sa va fie utila,dar ea o sa va fie utila:D.Eu cu 2 zile in urma mi-am facut poze noi si au inceput intrebari de genul"de unde ai cumparat snikersurile...?".Toti din voi stiu ca eu sunt fan nr. 1 la firma Bershka,asta nu-i secret,sunt obsedata,cumpar haine numai de acolo(nu mereu,dar oricum:D),recunosc.Eu acum nu fac reclama sau ceva de genu,pur si simplu imi place firma si cumpar des de acolodar fiecare cu gustirile lui si in general nu e nevoie sa te imbraci de la  o firme ca sa arati bine.Iubesc oamenii simpli,outfituri simple si originale,fiecare din voi se poate imbraca cum doreste chiar daca asta nu corespunde cu TURMA(alti oameni),sunteti unici si nu e nevoie sa pareti altcineva chiar atunci cind imbracati o haina,se pare a fi ceva nesemnificativ,dar haina mult arata.Daca o bluza simpla este curata si calcata frumusel,e clar ca o sa te uiti la omul respectiv ca la o persoana care poate avea grija de cum arata,credeti-ma asta e cu mult mai important decit unul care se imbraca de "firma" si nu are grija ca haina sa fie curata sau combinata bine.Eu mai jos o sa va pun citeva outfituri simple de scoala sau chiar de plimbare,anume primavara,pe timpul care e acum.
Asta nu e la tema,dar vreau sa va aduc la cunostinta ca acum se petrece un concurs la fotograful meu preferat Виктор Резников in care puteti cistiga o fotosesie si un make up profesional.Eu clar ca tot particip,dar vreau ca si voi sa participati si sa nu ratati sansa.Oricina poate cistiga!<3
Link-ul --> http://ok.ru/studiovr/album/52472524112068
Un Vot aici --> http://ok.ru/studiovr/album/52472524112068/771969986244





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.