Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 29 марта 2015 г.

DORAMA

Buna ziua la toti copiii si necopiii care citesc acest articol:)
Vreau sa incep cu ceea ca eu acum ma simt tare ciotka sau poate ca nu,dar daca o sa observati ca in articolul dat o sa fie o doza mare de sarcasm sa nu va uimiti,sa nu va speriati si sa nu strigati prin casa sau sa aruncati cu taburetka in monitor.Majoritatea din voi ma cunosc din blog,din acest SFINT blog care degraba implineste  2 ani de cind este creat.Eu nu stiu care e cauza primordiala ca eu asa "des" scriu pe blog,dar cinstit eu in fiecare zi ma apuc sa scriu ceva,dar mereu se gaseste ceva mai important,de exemplu Liliana descopera o noua dorama la care sa se uite,la momentul dat ea se numeste "Красавчики из лапшичной".Daca unii din voi nu au auzit de DORAMA,sa stiti ca asta ii ceva tare ciotka,ceva fara de care viata mea nu are sens,si fara de care eu nu pot trai.Eu de mult timp am inceput sa privesc asa gen de seriale,dar voi de asta nu stiti,deoarece eu am hotarit sa nu dezvalui aceasta taina,am vrut sa creez o ambianta misterioasa.Posibil voi acum va intrebati "Shii cu bredu ista si dc eu inca citesc asta" eu sunt total de acord cu voi,sincer.Eu scriu pe blog,deoarece prin asta singura mie imi ridic dispozitia  si nu stiu daca voi tot sau poate ca nu,dar asta tot e nesemnificativ.Stati,eu am inceput sa vorbesc despre Dorama.Deci,dorama dupa cum am spus e ceva ciotka,acolo este prezenta iubirea in 3 (nu va ginditi la prostii),iubirea in 3,adica cind doi barbati sunt indragostiti intr-o femeie si ea nu se poate decide sau ceva de genu acesta,sper ca ati inteles.Dorame de fapt sunt diferite,pe orice plac,dar la baza lor sta dragostea,daca de exemplu vreti foarte tare sa plingeti,va uitati la o dorama si va satisfaceti nevoia acesta,eu iata cu toata seriozitatea va sfatuiesc sa va uitati la dorame.Eu inainte eram om normal,nu stiam de asa seriale,pina cind colega mea de banca Valeria Gnaciu :D nu mi-a propus o dorama,si deja s-a inceput.Primele simptome erau evidente:dormeam putin si nu aveam pofta de mincare,nu ma puteam gindi la nimic altceva decit Beksenjo si Ohani,eram coplesita de viata personajelor si ii visam noaptea,au inceput sa-mi placa coreeni si dorinta mea cea mai mare era sa plec in Coreea.Nu inteleg de ce eu acum am enumerat aceste lucruri la timpul trecut,dar sa stiti ca aceste simptome inca persista.Daca sunteti gata sa patrundeti in lumea doramelor,eu va sfatuiesc citeva care le-am privit si mi-au placut:
1.Озорной поцелуй
2.Наследники
3.Пиноккио
4.Сегодня начнётся наша любовь
5.Соседи по комнате
6.Мой сосед-красавчик
7.Красавчики из лапшичной

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.