Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 21 февраля 2015 г.

Ce mai nou la mine? (Scoala/Coverz etc.)

Buna la toti!
Cum la voi treaba?
La mine e totul bine,eu as spune ca super,perfect.La scoala e totul normal,ieri am dat 2 evaluari,la limba romana si informatica,parca am scris tot si parca e corect,dar D-zeu stie:D.Eu mai jos v-am pus poze cu ce maninc eu la scoala(ceai+placinta by Valerica:D),cum fac temele si o floare care i-am cadonat-o prietenii mele Daniela de ziua ei de nastere.Daca cinstit,nu se intimpla nimic neobisnuit,pe linga ceea ca am sters o persoana din viata mea si chiar ma simt mai liber,totul e ok
Miine o sa plec la Balti cu o prietena foarte buna si o sa fac poze pentru blog,dar daca sunteti mai nerabdatori si vreti sa vedeti primii pozele,abonativa pe instagramul meu "Click aici" ,eu o sa incer sa fiu mai activa pe instagram,odnok si ask pentru ca timp de o luna cam nu prea am postat nimic si rar pe ask raspundeam... .
Nu de mult am primit inca o husa de la Coverz,imi place foarte mult,deoarece e cu Minioni si inca numele meu este acolo,asa frumos.Deja astept sa primesc telefonul,deoarece e la reparatie de vre-o luna si la mine e piciali i grusti in suflet.Mai jos o sa va pun adresa de la coverz,pentru ca stiu ca multi sunt cointeresati + ca puteti sa va dati comanda de fix asa husa ca la mine numai ca cu numele vostru.
Cam asta am vrut sa va spun,miine asteptati poze si sa stiti ca daca aveti ceva idee pentru postarile de pe blogul meu,eu va ascult mereu,imi pueteti scrie pe orice retea de socializare.O sa citesc toate ideile:)
CoverZ :
http://ok.ru/coverzmoldova
https://www.facebook.com/coverzmoldova
http://coverz.md/




 






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.