Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 28 февраля 2015 г.

Braided Pigtails

Buna la toti!
In articolul trecut eu am spus ca o sa pun poze din acea zi de duminica,dar eu am hotarit sa pun pozele doar pe instagram,dar acum m-am razgindit si o sa le pun si pe blog,deoarece vreau sa va spun care e faza cu "2 codite" :D .Eu daca cinstit nu prea iubesc sa experimentez cu coafura,deoarece la mine parul e des si cam cret,e greu de facut ceva din el de una singura,de aceea eu mai mereu ma prind intr-o coada simpla sau imi fac un coc,cit de banal nu ar suna asta,dar asa si este.Multi mi-au scris pe ask sa fac un articol in care sa va pun coafuri pentru scoala,dar serios eu la scoala nici macar nu ma machiez,nu tocmai sa imi fac coafura,mai ales ca eu ma trezesc pe la orele 7.20 si pina maninc si alte chestii,nu imi ramine timp pentru machiaj si coafura.
Eu cam m-am abatut de la tema cu "2 codite",dar nu-i pe asta.Deci,eu pe tumblr mai de mult am vazut niste poze cu "Braided Pigtails":

clar lucru ca mie mi-a placut si am vrut sa incerc,singura eu nu ma pot asa impleti,si  am rugat-o pe mama mea,dar ea mi-a facut un nijdancik si mi-a spus ca ea nu poate asa cum eu i-am aratat pe poze,deoarece trebuie sa impletesti dedesubt,eu deja am rugat-o sa ma impleteasca simplu "Spicusor" si mi-a placut cum imi statea:D.Mai jos eu am pus citeva poze ca sa aveti idee despre ce vorbesc.Pe youtube sunt multe video unde va invata aceasta impletitura si daca aveti par lung si mai rar ca al meu,o sa fie ceva frumos,incercati:).




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.