Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 12 января 2015 г.

Prima intilnire?

Buna la toti!
In ultimul timp am primit multe intrebari pe ask.fm legate de "cind e normal sa te incepi a intilni cu un baiat sau invers:D" si m-am gindi ca ar fi interesant sa scriu un articol despre asta.Eu nu sunt un expert in domeniul acesta,dar pentru asta am facut blog,ca sa imi expun opinia mea fata de un lucru.
Pe mine ma urmaresc fete/baieti de la vre-o 10 ani asa ca cred ca v-a fi ceva util pentru voi sa aflati parerea mea.Sa incep de la ceea ca la 10-13 ani eu nu cred ca e normal sa te intilnesti.In primul rind la aceasta virsta frageda nu v-a fi nimic serios,mai mult ceva copilareste si asta eu cred ca e trecere de timp fara sens(mai ales la baieti).Toti suntem foare curiosi,vrem sa ne iubeasca cineva asa cum scrie in carti,cum vedem in filme,dar in real totul e putin diferit.E diferit prin problemele care apar in relatie(minciuna,indiferenta...).Nu vrea sa vorbesc acum despre asta,deoarece posibil nu toti o sa inteleaga,dar daca vreti pot face un articol aparte.
Deci,prima intilnire pentru fete mereu e ceva de care iti este frica intr-un fel,te gindesti oare cum este el,cum se comporta...si alte intrebari la care astepti sa afli raspunsul.De fapt nu aveti de ce sa va ingrijorati,deoarece nu e nimic strasnic,voi doar o sa va cunosteti mai bine.Dupa cum am spus pe zugo.md "O greşeală mare este să te sfiezi. Poate că e ceva normal şi drăguţ pentru o fată, dar asta nu permite persoanei cu care ai ieşit să te cunoască mai bine. A doua greşeală este când apar nişte momente de tăcere. Poate un minut este ok, dar când e mai mult, atunci asta deja nu este normal. Trebuie mereu să vorbiţi, să vă descoperiţi şi să nu uitaţi că e foarte important să fii aşa cum eşti, acest lucru, cu siguranţă, cineva o să-l aprecieze.
La prima întâlnire e foarte important cum se comportă băiatul, dacă el este sincer, liber şi educat, atunci o să intereseze fata şi ea va începe să-l stimeze!."
Nu va grabiti cu sarutul,deoarece o sa aveti timp.Mai este si a 2 intilnire si a 3 si a 4...o sa dovediti!.Prima e doar ca sa vezi daca persoana cu care iesi e ceea de ce ai nevoie tu,adica daca are calitatile care iti plac si daca in general aveti ceva in comun sau eu mai stiu... .Poate un sarut pe obraz e ok,dar nu mai mult,aici deja trebuie sa aveti demnitatea de fata.Daca baiatul incearca sa va sarute la prima intilnire pe buze,nu permiteti.
Eu sper ca acest articol o sa va ajute cumva si niciodata sa nu va grabiti,deoarece o sa dovediti totul.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.