Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 2 ноября 2014 г.

Cumparaturi (Bershka,Stradivarius,Broadway)

Buna la toti!
Insfirsit apare acest post care majoritatea il asteptau cu nerabdare:D.Cumparaturi nu-s foarte multe,dar cele care sunt,sunt la tema.Acum e sfirsit de toamna si multi isi cauta o scurta bunisoara de iarna,eu inca si anul trecut am vrut parka,dar anul trecut nu s-a primit,de aceea am cumparat anul acesta si vreau sa va spun ca eu nu inteleg cum puteam trai eu fara ea:D.Blana ceea e atit de moale si in general e calduroasa,dar in acelasi timp foarte frumoasa (dupa parerea mea),dar la sigur sunt persoane carora asa ceva nu le place,nu le merge sau eu mai stiu... .Parka e de la firma Bershka si costa 5000 rub. Eu va voi spune totul in rub.,deoarece hainele sunt cumparate de la Moscova.
Lasinii sunt mai mult de toamna,dar iarna eu cred ca tot pot fi purtati,deoarece nu-s chiar subitiri,la fel ca si parka sunt de la Bershka si ei costau 600 rub,dar eu i-am cumparat cu reducere.
Caciula e de la firma Stradivarius si costa 600 rub,iar fularul 700 rub.Calitatea e buna si in general imi place Stradivarius<3.
Rucsacul e de la firma Geya :D si costa 2500 rub.Culoarea lui nu e asa ca pe poze,dar e un albastru mai intunecat.De ce albastru? deoarece la noi in MD majoritatea cumpara negre sau cafenii,dar eu am vrut ceva ce nu e ca la toti:D si am cumparat albastru,eu cred ca e frumos si se combina cu scurta de toamna si boyfriend jeans<3.
Scurta de toamna e tot de la Bershka si costa 2600 rub,calitatea foarte buna,mi-a placut<3.
Bluza alba-Bershka si costa 700 rub,dar eu am cumparat-o cu reducere.
Boyfriend Jeans - Broadway,809 lei si i-am cumparat din Balti,Elite 2,al 2 etaj:)
Cam asta a fost,eu va urez o seara placuta si succes pe miine la scoala<3.











Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.