Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 13 ноября 2014 г.

+8 filme


Buna la toti!
De multisor timp eu nu am pus pe blog filmele care le-am privit,de aceea astazi o sa pun 8 filme care mi-au placut/care nu mi-au placut si o sa va fac o mica descriere la fiecare.

1.Primul film se numeste "Если я останусь" si l-am privit ieri.Mi-a placut foarte mult,deoarece e prezenta dragostea dintre 2 adolescenti si eu ador filmele de genu.Eu cred ca e un film tragic,dar nu va spun de ce,pentru ca vreau ca singuri sa va uitati si sa intelegeti.Cine nu iubeste filmele de genu,uitati-va la filmele de mai jos.
2.Al doilea film se numeste "Домашнее видео",e comedie,dar e pentru cei putin mai mari,asa ca daca aveti mai putin de 14-15 ani mai bn nu va uitati:D.Mie filmul mi-a placut,dar nu as spune ca chiar foarte tare,normal.
3.Al treilea film se numeste "Шаг вперёд: Всё или ничего".Cred ca multi din voi au vazut Шаг вперёд,e un film interesant,energic si nustiu cum voi,dar eu mereu dupa ce termin sa ma uit la asa filme am o dorinta mare de a dansa,insa D-zeu nu mi-a dat talent in dans asa ca va da-ti voi seama cam cum arata imaginea unde eu dansez:D.


4. "Стражи Галактики" tot ieri l-am privit si mi-a placut,deoarece e fantastica,fantastica la toti le place,inafara de tata-l meu.Daca va plac filmele legate de cosmos,viitor si alte planete pai uitati-va si sunt sigura ca o sa va placa.
5."Трансформеры: Эпоха истребления" cred ca e clar ca acest film e interesant si nu mai am ce adauga aici.
6."Черепашки-ниндзя" impreuna cu Megan Fox fara indoiala ca devine un film super.Eu nu eram mare fan a desenelor animate "Черепашки-ниндзя",dar filmul chiar mi-a placut,de aceea il recomand.



7."Моя девушка – зомби" cel mai prostesc si fara sens film 2014 care eu l-am privit.Am vazut tot filmul si nu am inteles cu ce scop a fost filmat.Deci,se vorbeste despre un tinar care si-a pierdut prietena(iubita lui a murit) peste un timp el afla ca ea a inviat si a devenit zombie.Ea incepe a minca oameni,dar el oricum o iubeste,dar pina la urma o omoara singur si se incepi  a intilni cu alta fata care nu  e zombie.
8."Геракл" este un film despre un muritor care amagea lumea ca este fiul lui Zeus(stapinul cerului).El era foarte puternic si se lupta pentru a primi bani.Cine iubeste sa priveasca filme cu lupte,eu cred ca o sa va placa.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.