Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 18 октября 2014 г.

TAG: Prima dată la mine

Multi bloggeri de pe youtube fac acest TAG,dar din cei care au blog,nu prea am vazut sa faca asa ceva,dar oricum eu o sa-l fac,deoarece mi se pare interesant.

1.Mai comunici cu prima iubire a ta?
Poate suna straniu,dar eu niciodata nu am iubit un baiat,doar simpatie.

2.Care a fost prima ta bautura alcoolica?
Parintii imi povesteau ca eu cind eram mica mereu ceream de la ei vin sa beau:D deci,prima bautura alcoolica este vinul:D.

3.Care a fost prima cea mai buna prietena si comunica cu tine până acum?
Prima cea mai buna prietena a fost Daniela C. si da,ea si acum comunica cu mine,deoarece invatam intr-o scoala si inca prietenim:D.Nu scapa ea asa usor de mine:D.

4.Cu cine azi prima data ai vorbit?
Cu sora mea mai mica:D.

5.La a cui nunta ai fost prima data?
A unu-i verisor din partea tatalui ,aveam vre-o 5-6 ani:D

6.Primul os rupt?
Eu am fost copil cuminte:D si sper sa fiu asa si in continuare.

7.Prima tara in care ai fost?
Rusia.

8.Daca ai fi avut doar o dorinta,care ar fi fost ea?
Ca toti sa fie fericiti.

9.Ce ai vrea sa inveti,daca ai avea ocazia?
Vreau foarte tare sa ma invat a conduce masina.

10.Primul film din amintirile tale?
Cred ca "Titanic",deoarece l-am privit cu familia cind eram mica si tin minte cum plingeam :D,frumoase amintiri:D.Cine inca nu a vazut acest film,vi-l recomand.deoarece e foarte interesant si se urmareste o istorie de dragoste foarte frumoasa.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.