Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 18 октября 2014 г.

Cum sa slabesti?(Motivatie) ♥

Buna la toti!
Nu stiu cum la voi,dar eu mereu toamna-iarna adaug kg,si asta se observa cel mai mult la picioare.Eu nu-s asa persoana careia ii este indiferent cum arata,si eu cred ca fiecare fata vrea sa arate bine,deoarece TU ESTI FATA,si asta e datoria ta.Cind vad fete care au kg in plus si de aicea stau si se pling ca nu pot slabi,ca nustiu ce,dar singure nu fac nici-un efort pentru asta,chiar nu inteleg logica.Daca vrei sa slabesti,nu trebuie sa stai si sa plingi "Of,ce-s de grasa..." asta nu o sa ajute!!!
Nimic nu se face fara MUNCA.Vrei sa slabesti?Ridica-te de pe scaun si dute sa alergi.
Vrei sa slabesti? Nu minca mult si bea mai multa apa.
Daca vreti in viata asta ceva,trebuie sa munciti,deoarece nimic nu o sa cada din pod.Eu stiu ca acum vorbesc ca parintii vostri,dar asta este.
Un sfat care eu l-as da acelor fete care doresc sa slabeasca,este ca sa nu mincati piine.O sa fie greu de la inceput,dar nimeni nu a spus ca v-a fi usor.Cind eu spun sa nu mincati piine,eu nu spun ca sa nu mincati NIMIC.Mincarea e energie,fiecare om are nevoie de ea pentru a trai.Daca nu maninci,nu ai energie,logic nu?
Voi mergeti la scoala,acolo aveti nevoie de energie pentru a invata,deci,nici sa nu va ginditi ca sa nu manincati nimic.Eu stiu din propria experienta ca asta nu e bine,o sa slabiti acolo vre-o 4 kg si dupa o sa le puneti inapoi.Cel mai bine e sa te alimentezi normal,numai ca sa excluzi cite ceva.
E foarte bine sa iti gasesti un model de cum ai vrea sa arati,deoarece asta te motiveaza.Gasiti o poza a unei fete care dupa parerea voastra are figura frumoasa si pune-ti poza ei pe perete,sau dulap.Mereu cind o s-o vedeti,o sa va amintiti ca trebuie sa faceti ceva pentru a arata asa.
Acestea cam au fost sfaturile mele,si sper ca o sa va ajute.<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.