Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 13 октября 2014 г.

Serialele preferate (septembrie-octombrie)

Buna la toti!
Din luna septembrie pina acum in octombrie am inceput sa privesc mai multe seriale si am hotarit sa va spun care mi-au placut cel mai mult,deoarece e cam greu sa gasesti un serial normal la care sa nu te plictisesti din prima serie.Temele dupa care am cautat serialele au fost: adolescenti,moda,iubire,prietenie.
Vreau sa va spun ca mi-a aparut serialul "Violetta",eu nu l-am privit si posibil nu am dreptul sa-l critic,dar dupa cite am observat eu,la asa serial se uita copii de la 7-12 ani,de aceea nu am vrut sa imi pierd timpul cu el.Al doilea serial care mi-a aparut se numeste "Selfie" si eu un serial care acum nu de mult a iesit.Au aparut doar 2 serii si eu le-am privit pentru a putea intelege daca merita sa-l privesc mai departe sau nu.Merita,deoarece e despre generatia aceasta noua care face selfie la fiecare minut si posteaza fel de fel de poze pe instagram.E destul de interesant si are ca scop de a arata cit de prost arata o fata care se pozeaza mereu cu duck face si in general care posteaza prea multe poze pe instagram,prea multeee.
Un alt serial destul de captivant este "Манхэттенская история любви" care la fel e nou si are 2 serii,dar in schimb e normal.
"Девчонки (UK)" este un serial despre adolescenti,e cu cuvinte necenzurate asa ca daca aveti mai putin de 14 ani nu v-as sfatui sa-l priviti.
Am vazut azi ca a aparut 2 serii din sezonul 4 la serialul rus "Кухня" si vreau foarte mult sa le privesc,deoarece imi place acest serial si sper ca imi v-a placea in continuare.
Astept foarte mult sa apara serii noi din "Teen Wolft" si "Pretty Little Liars",deoarece ele fac parte din preferatele mele si cred ca majoritatea din voi le privesc,dar daca nu pai niciodata nu e tirziu.
Eu va doresc la toti o seara placuta si succese pe miine la scoala<3





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.