Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 9 августа 2014 г.

Sorti cu strampi?

Salut la toti!
Se apropie toamna si eu am hotarit sa clarific odata si pentru totdeauna faza cu "Sortii nu se poarta cu strampi".De unde unii au luat asta,eu chiar nu inteleg:D.Principalu ca a spus asa una si toate se iau dupa ea.Am vazut chiar pe ask.fm asa un caz.Deci,fata si-a facut o poza si era imbracata in sorti si strampi.S-a gasit o desteapta sa ii spuna ca sortii nu se imbraca cu strampi si a inceput sa o numeasca "taranca".Iata eu cind vad asa ceva imi vine sa iau un topor si sa ii dau in cap celuia care numeste persoana fara a demonstra ca are dreptate.
Eu vreau sa va demonstrez ca sortii se poarta cu strampi si asta chiar e in moda si ca e foarte frumos daca stii a combina.Anume toamna(devreme) si primavara(tirzie) puteti sa va imbracati asa fara grija.
Mai jos eu v-am pus citeva outfituri ca sa vedeti si voi ca sortii cu strampi se poarta si se vor purta.
Cind cineva o sa va spuna ca sunteti taranca deoarece purtati sorti cu strampi,voi doar sa nu trageti atentie si gata.Principalu voua sa va placa,dar nu la restu.Credeti-ma ca cel care numeste si vede ca voi asa nu reactionati cu injurari,se enerveaza si mai tare,dar voi trebuie sa fiti destepti si indiferenti in asa situatii,conteaza doar parerea voastra.
Sper ca la toamna pe odnok  sa vad mai multe poze cu otfituri unde o sa fiti in sorti si strampi,dar sa combinati frumos deoarece daca nu e combinat normal,nu arata asa bine.
Eu va urez la toti o zi buna,si imbracati-va asa cum va place.<3







I kinda hit my commenting limit so this is what i meant to say to you @T.-jay L       haha thanks! i wrote something wayyy longer but when i tried to comment it never showed up. But yes @Mary Meyer  is truly amazing and so is everyone who supports her including you @T.-jay L

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.