Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 13 августа 2014 г.

Husa de la CoverZ ♥

Buna la toti!
Acest post trebuia sa-l scriu cu citeva saptamini in urma,dar asa s-a primit ca eu il scriu azi.
Nu regret ca scriu articolul azi deoarece in aceste citeva saptamini am imblat doar cu aceasta husa si pot spune mai mult despre calitatea ei.Cind am comandat husa,eram increzuta ca calitatea va fi foarte buna si vreau sa va spun ca asa si este:D.Eu credeam ca daca e plastic,nu e asa de calitativ,dar dupa cum puteti observa,chiar dupa aproape 3 saptamini ea e ca noua.Daca si voi aveti nevoie de o husa calitativa,eu va sfatuiesc sa cumparati online de pe site-ul http://coverz.md/ .Acolo e un asortiment foarte mare de huse pentru mai multe modele de telefoane.Eu cred ca o sa imi mai comand vre-o husa deoarece imi plac foarte,foarte mult si pretul e destul de normal.
www.fb.com/coverzmoldova
www.ok.ru/coverzmoldova
http://ask.fm/CoverStoreMoldova




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.