Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 5 августа 2014 г.

Deja August.Filmul "Спеши любить"

Buna la toti!
Vacanta mea de vara trece "foarte,foarte bine" ,dar la voi?:D
Duminica am fost la Balti cu niste prietene,am fost la caruselul din parcul "Andries":D si dupa ne-am mai plimbat,a fost normal.
Nu e foarte interesanta vara aceasta,toata ziua stau si nu am ce face.Tata azi s-a dus la pescuit si nu a vrut sa ma ia si pe mine cu el:((.Am fost pina la Dana sa imi i-au de la ea o carte si sa citesc deoarece intradevar nu aveam ce face.La Dana am stat undeva o ora sau chiar doua,am mai vorbit:D.Ieri tot am stat la ea mai mult ca acasa nu aveam ce face.Ne-am uitat la un film asa interesant si in acelas timp trist:((,dar chiar mi-a placut deoarece e de dragoste si mie imi plac asa filme.Deci,se numeste "Спеши любить" si e din anul 2002,dar calitatea vreau sa spun ca e foarte buna.Filmul e dupa romanul lui Nicholas Sparks si eu am mai privit niste filme tot dupa romanele lui,si chiar sunt foarte bune(recomand).
Dupa ce ne-am uitat la film ne-am dus la mine acasa si mie mi-a abatut sa imi fac poze noi:D.Am convins-o pe Dana sa imi faca citeva si chiar ieri le-am pus pe odnok,ask,facebook..:D.
Eu am observat ca in ultimul timp maninc cam des ciocolate si credeti-ma asta e straniu deoarece eu nu prea iubesc ciocolatele:D.
Denumirea la cartea care am inceput s-o citesc o sa  o pun in "Favorites (august)" care va aparea curind pe site.
Link-ul de la filmul "Спеши любить" --> http://kinogo.net/1791-speshi-lyubit-2002.html
Filme asemanatoare:
Тихая гавань ---> http://kinogo.net/121-tihaya-gavan-2013.html
Помни меня ---> http://kinogo.net/1499-pomni-menya-2010.html





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.