Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 2 августа 2014 г.

My life #3

1.Care este cea mai buna amintire a ta din copilarie ?
Nici nu stiu,nu prea tin minte ce am facut in copilarie,dar un moment care l-am tinut minte,e atunci cind la gradinita nu dormeam si cu Alla scoteam penele din perne si le aruncam sub pat:D.Nu e cea mai buna amintire,dar oricum:D.

2.C
are a fost jucaria ta preferata din copilarie?
Trebuie sa ma gindesc mult... .Eu eram din copiii care distrugeau toate jucariile si nu pastram nimic:D.Deci,nu aveam una preferata pe care sa nu o rup:D.Eu rupeam chiar si jucariile altor copii,asa rea eram eu:D.

3.
Dece băiatul pe care îl placi nu te place?Ce să fac ca să mă placă măcar cit de puțin? asta pentru my life
hmmmm...eu cred ca nu e nevoie sa faci ceva pentru ca cineva sa te placa.Tu esti asa cum esti tu si daca acel baiat nu ti-a atras atentia sau nu i-a placut de tine,nu il poti forta.

4.Intrebare pt my life 3:: In pofida faptului ca esti birfita de unii,admirata de altii...cum iti reuseste sa tii mereu capul sus si mereu sa te bucuri de viata?
E simplu,nu trag atentie la toate prostiile care cineva le scrie.Se mai intimpla ca cineva sa ma enerveze,dar mereu incerc sa vb normal si sa fac ca persoana data sa inteleaga ca nu e frumos asa cum face.


5.
Intrebare pentru proiect:) De ce nu mai faci vlogingg?
Nu mai fac deoarece am blog si asta e ceea de ce m-am apucat serios si daca o sa ma apuc si de video,nu cred ca se va primi ceva normal.

6.
ai frati surori?Am o sora,Tatiana.
7.ai ierta daca iubitul tau te-ar insela ? ))Niciodata.

8.
crezi ca vei avea succese cu blog-ul tau in viitor?? apropo blogul e cute :33 se citeste usor si e foarte interesant :3 imi place ca ai stilul tau si punctul tau de vedere propriu )
Eu nu-s D-zeu asa ca nu stiu ce o sa fie in viitor,dar cred ca o sa aiba cit mai multe succese si o sa ma stradui sa fie asa.Mersi mult<3
9.daca ai avea posibilitatea sa alegi locul unde vreai sa te muti cu traiul , care l-ai alege?
Cred ca Los Angeles :D

10.
(my life3) de unde ti-a venit ideea ca toate hainele tale sa fie de firma comandate pe net?Asta nu a fost o idee:D,pur si simplu pe net hainele sunt mai ieftine si calitatea e mai buna si in general acolo sunt reduceri foarte des care permit sa cumperi mai multe haine la niste preturi foarte mici.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.