Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 2 августа 2014 г.

Summer.Filmul "Ной"

Buna la toti!
Nu,eu nu am uitat de voi,dar asa s-a primit ca eu de 3 zile nu am pus nimic pe site.Am stat mai mult de pe tel. mobil si nu am putut sa scriu,dar mereu faceam poze pentru ca dupa sa le pun.De obicei eu pozez mincarea,dar nu-i pe asta:D oameni sa fim:D.In aceste 3 zile nu s-a intimplat nimic neobisnuit.Am stat acasa,m-am mai plimbat... .Miine cred ca o sa ma duc la Balti cu Daniela:D si o ne mai plimbam pe acolo,o sa ne facem poze noi:D.Cred ca si la carusel o sa ne ducem:D si poate la Andy's:D.Ieri am privit cu tata filmul "Ной" si mi-a placut foarte mult deoarece chiar e interesant si acolo a jucat una din actritele mele preferate,Emma Watson.Am vrut sa fac un post aparte cu filmele care le-am vizionat,dar am hotarit sa scriu in acest articol deoarece eu l-am privit in aceste 3 zile.Mai jos eu sigur ca o sa va pun trailerul la film si adresa unde il puteti privi in calitate buna.
link-ul de la film ---> http://kinogo.net/4078-noy-2014.html






Trailer:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.