Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 22 августа 2014 г.

Back to school :D

Salut la toti!
Eu totusi m-am hotarit sa fac asa un articol cu "back to school" deoarece a mai ramas inca putin pina la 1 septembrie,si acum toti isi cumpara de scoala asa ca eu cred ca acum e momentul ca eu sa va spun ce vreau eu sa imi cumpar de scoala si in general ce imi place mie sa port de 1 septembrie.
Vreau sa incep cu geanta deoarece eu cred ca geanta e un element foarte important al uniformei scoalare sau a hainelor care  obisnuiti sa le purtati la scoala.Eu anul trecut aveam cu totul alte gusturi,si eu singura observ cum gusturile mele se schimba in fiecare an,dar principalu eu cred ca e sa iti placa tie ce porti,sa iti fie confortabil si lucru cela sa fie calitativ.Niciodata,niciodata in viata nu mi-a fost placut sa tin geanta pe umar,uram asta si inca uras,asa om straniu sunt eu care uraste gentile.Anul acesta eu vreau rucsac deoarece eu am inteles ca ghentile si pantofii inalti nu sunt facute  pentru mine.De ce rucsac?pai pentru ca imi este mai comod cu el si nu ma intereseaza pe mine glamourul acesta cu genti scumpe de la Chanel sau Dior.Eu cind ma duc la scoala,ma duc acolo sa invat,ma duc in hainele in care ma simt bine si mii indiferent de moda.Mai jos eu o sa va pun aproximativ hainele care vreau sa le cumpar pentru scoala,dar inca nu sunt sigura daca aceasta jacheta o sa o cumpar,in rest parca asa,o sa mai vad.Pe linga hainele care vreau sa le cumpar,eu am mai pus si hainele care pot merge ca uniforma si in acelasi timp sunt foarte frumoase.

Rochita pentru 1 septembrie:

Firma-Bershka






Fusta+Bluza:

Firma-Bershka





Rucsac/Genti:

Firma- pullandbear





Hainele care vreau sa le cumpar pentru scoala:
Толстовка с принтом
Толстовка с драпированным воротником







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.