Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 23 июля 2014 г.

Ziua mea.Cele mai bune prietene♥

Buna la toti!
Peste 4 zile e ziua mea,si eu inca nu pot sa cred ca implinesc 16 ani,pentru mine e ceva WAW 16 ani:D sunt asa batrina:D.Timpul trece asa repede,parca ieri aveam 13 ani si acum deja 16... .Anul trecut de ziua am fost in Crimeea si nu am putut sarbatori cu prietenii:(,dar anul acesta o sa o fac cu cele mai bune prietene<3:D.Am invitato pe Alla(o iubesc foarte mult deoarece mereu e alaturi,dar se duce sa invete la Chisinau si deja foarte rar o sa ne vedem,sa stii ca o sa imi fie dor de tine<333:((( tu mereu imi ridici dispozitia<3).Am mai invitato si pe Dana C. si Dana S.:D deoarece cu Dana C. prietenesc de mica si la fel mereu a fost alaturi si mereu m-a incurajat.Cu Dana S. e lunga istoria:D si cu momente frumoase,si nu prea,dar principalul e ca acum suntem prietene si am trecut peste mintea de copii.Ma bucur ca de ziua mea o sa fie linga mine tatal meu<3 si mama<3.Cred ca anul acesta o sa fie mai vesel:D.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.