Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 25 июля 2014 г.

Bershka.New Collection ♥

Salut la toti!
Pe toate seteurile cu haine au fost reduceri foarte mari de pina la 80 % si desigur ca si pe Bershka asa ceva a fost.Acum nu de mult am intrat pe site si am vazut ca nimic din hainele cu reducere nu a mai ramas,totul s-a vindut si atunci eu am inteles ca am facut bine ca mi-am comandat ultimele haine deoarece ele deja nu se mai vind:D(duminica o sa pun un post cu cumaparturi de la Bershka).Mi-a placut foarte mult noua colectie si sper ca cu timpul vor mai aparea haine deoarece acum sunt cam putine,insa oricum sunt citeva care  mi-au placut,numai ca eu deja vreau ceva mai de toamna (pulovere,pantaloni,jachete) deoarece vara deja se sfirseste:(.Am hotarit mai jos sa va pun citeva haine care mi-au placut mie din "New Collection" si care cred ca sunt cele mai frumoase din toate:D.
Bershka.New Collection.Favorites 





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.