Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 20 июля 2014 г.

Ziua de azi.Meci de fotbal :D

Salut la toti!
Azi eu nu prea am stat pe net deoarece am hotarit sa petrec mai mult timp cu prietenii si acelasi lucru va sfatuiesc si pe voi.Mi-a placut mult duminica aceasta,adica a fost destul de vesel:D.M-am trezit la ora 9 si pe la 12-13 am iesit la o plimbare cu prietena mea Dana si verisorul meu.Ne-am primblat vre-o 2 ore si dupa am plecat la mine acasa si am jucat in carti:D.In ultimul timp cam des jucam noi in carti:D si cam des Liliana cistiga:D.Sunt un copil foarte talentat dupa cum puteti observa:D.Pe la orele 17 ne-am dus pe stadion deoarece acolo avea loc un meci de fotbal.A fost interesant,dar rau ca am cistigat o pierdere:D.
Verisorul meu tot a vrut sa joace,dar noi nu am venit chiar la timp,adica jocul deja mergea cind noi am venit:D.Dupa ce sa terminat jocul cu scorul 0:6:D Liliana si banda ei au plecat acasa:D.La ora 20 am iesit din nou pe stadion sa joc volei,iar verisorul meu sa joace fotbal.Am intilnit o prietena (nu spun numele:D) si am mai vorbit cu ea,adica mai mult am ris(logic):D.Mereu cind ma primblu cu ea nu pot fi serioasa,mereu vesela....:D(cred ca ma intelegeti).
Imi cer iertare ca nu postez in cursul zile,dar vreau sa imi petrec timpul mai mult cu prietenii(colegii) deoarece multi din ei pleaca sa invete in alte scoli si o sa imi fie dor:(<3.Insa asa e viata si oricum eu o sa comunic in continuare cu persoanele care mereu au fost alaturi<3.
O seara buna la toti si sa aveti grija de voi<333








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.