Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 19 июля 2014 г.

Ziua de azi.Dylan O'brien ♥

Buna la toti!
Ziua de azi a fost destul de interesanta si destul de normala:D.
Eu m-am trezit la ora 8 deoarece mama trebuia sa se duca pina la Singerei si eu m-am trezit ca ea sa imi spuna la ce ora va veni si bla bla bla:D.Eu nu am putut adormi din nou de aceea am aprins pc-u si am stat pe net,adica m-am uitat la serialul teen wolf<3.Mama a venit pe la orele 10 si peste 2 ore a venit la mine in ospetie nana mea si 2 verisori.Ei sunt din Draganesti(poate cineva din voi e din acest sat) si eu de multisor nu i-am vazut.Eu m-am bucurat ca a venit si Gheorghe deoarece vre-o 2-3 zile o sa am cu cine ma plimba:D.Chiar azi am fost la o plimbare cu bicicletele si dupa pe la orele 20 ne-am dus pe stadion.El acolo a jucat fotbal cu baietii,dar eu am jucat putin volei si mereu intram in cerc(nu prea bine joc eu:D).Dupa ce deja m-am saturat,am stat cu tel. mob. si scriam sms:D norm:D.Acolo pe stadion era un baietel care semana foarte tare cu Dylan O'brien si eu i-am spus asta,dupa care am jucat in carti:D.Vreau sa va spun ca eu joc foarte bine in carti:D si l-am cistigat:D.Liliana e foarte bravo:D
Am scris aceasta zi mai pe scurt,dar cred ca va fost interesant sa cititi:D.
Miine o sa fac si poze pentru blog deoarece astazi nu am facut:D.
Eu va urez la toti o seara placuta si noapte buna<3.Aveti grija de voi<3

Dylan O'brien <3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.