Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 12 июля 2014 г.

ideal summer ❤

Buna la toti!
A trecut aproape jumate de vara si eu simt ca nu am facut nimic ca aceasta vara sa fie neuitata,de aceea am creat o lista cu ce as putea face in timpul care mi-a ramas din vara.Poate ca lista nu e chiar asa mare,dar oricum e ceva interesant si distractiv.Ar fi foarte bine daca as gasi o persoana care ar vrea sa faca toate aceste lucruri impreuna cu mine.Singur nu e asa interesant,de aceea si majoritatea prefera sa stea la pc toata ziua.Sa avut eu o prietena care mereu sa ma puna sa ies din casa,pai eu de mult avea sa fac totul din acea lista.Pina cind vara nu s-a sfirsit,fiecare poate sa isi faca o asemenea lista si dupa sa gaseasca pe cineva care sa aiba dorinta de a face totul impreuna.Oricene ar vrea sa aiba o vara interesanta,dar e problema ca nimeni nu vrea sa faca ceva pentru a o avea.Vara nu consta in a pleca la mare,dar de a avea amintiri,si nu stiu cum voua,dar mie nu imi place sa stau toata ziua la pc si sa nu fac nimic pentru ca vara  sa fie una deosebita.Sper ca acest post o sa va faca pe voi si pe mine sa ridice fundul de pe scaun si sa inceapa a indeplini lista.
1.Priveste un film.
2.Sufla baloane de sapun.
3.Joaca un joc preferat din copilarie.
4.O primblare cu prietenii.
5.Construeste un castel de nisip pe plaja.
6.Culege fructe de padure sau piersici.
7.Fa limonada de la zero.
8.Savurati un pahar de ceai rece.
9.Maninca o felie de pepene verde.
10.Maninca o inghetata de vanilie.
11.Mergi la un picnic in parc.
12.Uitete la apusul soarelui.
13.Stringe flori salbatice.
14.Inota intr-un lac.
15.Plimbate pe bicicleta.
15.Mergi la pescuit.
16.Joaca tenis.
17.Du-te intr-o excursie pe jos.
18.Citeste un roman.
19.Mergi descult pe iarba.
20.Ia prins intr-o furtuna de vara.
21.Fa o lista cu piesele preferate de vara.
22.Du-te la un meci oarecare.
23.Fa o petrecere la tine acasa sau la aier liber.
24.Du-te la magazin si cumpara ceva de ce nu ai nevoie.
25.Mergi la un shopping cu cineva.
26.Schimba ceva la tine.
27.Gaseste prieteni noi.
28.Ocupate cu sportul.
29.Asculta o piesa toata ziua.
30.Invatate a merge cu masina(daca nu stii).
...










Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.