Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 14 июля 2014 г.

Fotosesie.Andy's Pizza

Buna la toti!
Ieri am plecat la Balti deoarece aveam o fotosesie,dar asa sa intimplat ca Liliana nu s-a putut abtine,si a fost  la Andy's Pizza:D.Acolo am stat undeva o ora,dupa crae la ora 14:00 m-am intilnit cu fotograful Victor Reznicov  care mi-a facut poze.Imi place foarte mult cum lucreaza acest fotograf,si pozele sunt foarte frumoase si calitative,asa ca acesta e fotograful meu preferat<3.La fotosesie am fost cu sora mea si Victor i-a facut si ei poze(foarte frumoase)<3.Dupa undeva o ora,am plecat la Metro, si dupa am plecat acasa.
Cind am aprins calculatorul,am vazut ca victor deja mi-a trimis pozele si au venit destul de repede,de aceea si am pus ieri citeva poze.Ieri trebuia sa ma vad cu o fata,dar nu ne-am vazut deoarece ea a fost sa isi faca unghiile si cind s-a eliberat,eu deja trebuia sa plec.Sper ca o sa ne vedem in alta zi.
Link-ul de la pagina fotografului ---> http://www.odnoklassniki.ru/victorreznikov
Outfitul de la fotosesie:
Topul - Bershka  www.bershka.com
Sorti - Bershka www.bershka.com
Ghete - Converse All Star















Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.