Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 11 июля 2014 г.

Experimente pe haine #1 :D designer lvl 99:D

Buna la toti!:D
Cred ca pentru nimeni nu e secret faptul ca eu iubesc sa fac diferite experimente(in mincare,haine...).
Eu am foarte multe maiouri care nu le port deoarece sunt prea lungi,dar asta nu e mare problema deoarece se poate de modificat totul:D.
Mama mai de mult mi-a cumparat de la Moscova un maiou,dar Liliana nu a vrut sa-l poarte deoarece maioul parea prea copilareste,insa culoare imi placea foarte mult deoarece e un roz(neon) si bate la ochi<3.O prietena de-a mea stie sa se foloseasca de masina de cusut,si azi ma invitat la ea ca sa facem impreuna experimente pe haine:D.Eu mi-am amintit de maioul cela,si am decis ca el merge pentru experimente,dar asa s-a primit ca experimentul a trecut cu bine si din acel maioul am facut un top foarte dragut<3.Cred ca o sa-l port deoarece imi place,si se combina cu o fustita de-a mea,dar cred ca o sa mearga si cu sorti jeans(cu talia inalta).Posibil sa plec cu acea prietena si sa cumparam material pentru a face fuste(cu talia inalta)<3.Nu stiu ce se va primi,dar eu totul o sa va scriu pe blog.
Sper ca acest post va inspirat:D si o sa incercati si voi asa experimente,dar vedeti sa fiti atenti.
Piesa care am ascultat-o azi foarte des ---> Sia – Dressed In Black







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.