Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 26 июля 2014 г.

Cumparaturi(Bershka ♥)

Buna la toti!
Dupa cum stiti sunt un mare fan Bershka si asta e firma mea preferata deoarece hainele sunt calitative,frumoase si pur si simplu am experienta cu ea si niciodata nu m-a dezamagit.Totul vine intr-o cutie(poza mai jos) si in ea hainele sunt bine aranjate,nu vin murdare sau ceva de genu,nimic nu e made in China,totul e ideal.Cel mai mare regret al meu era ieri,ca nu am cumparat tot asa pantaloni numai ca negri.Sunt asa frumosi si inca cu talia inalta,mai pe scurt eu m-am indragostit in ei si daca o sa mai fie pe site asa pantaloni,eu precis ca cumpar si negri:D.Sortii mi-au placut foarte tare cum stau pe corp si daca cinstit eu credeam ca sunt foarte scurti,dar de fapt sunt destul de normali.Nu cred ca mai e nevoie sa va spun ceva deoarece hainele sunt COSMOS si nu mai am ce adauga:D.Cred ca pentru vara asta ajunge cite haine am cumparat,de aceea deja data viitoare o sa pun hainele de toamna.











Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.