Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 27 июля 2014 г.

Cistigatorul Concursului ♥

Buna la toti!<3
Azi e ziua mea,si tot azi eu trebuie sa anunt cistigatorul concursului ---> http://www.lilianastyle.com/2014/07/concurs.html .Mi-a fost foarte,foarte greu sa aleg,dar totusi trebuia sa decid cine a cistigat,si iata ca am decis.Cred ca toti cei care au participat stau acum si citesc repede numai ca sa vada numele cistigatorului,dar vreau sa va spun ca in primul rind voi toti sunteti cistigatori,si nu importa a cui nume este aici,deoarece nu a fost un mesaj care mie sa nu imi placa.Fiecare a scris asa cum a simtit si posibil cel care citeste site-ul meu de cind eu l-am creat,a putut reda in mai multe cuvinte ceea ce crede.
Eu asa concursuri o sa mai fac,de aceea nu va intristati si nu pierdeti speranta niciodata.
Cistigatoarea este Alina Martinez,eu deja am felicitat-o si ma bucur ca am putut de ziua mea sa fac placut unei persoane care citeste site-ul meu zilnic<3.Dupa cum am spus blog-ul cistigatoarei o sa fie postat la mine pe site si iata link-ul de la el ---> http://mirrorinoursoul.blogspot.com .
Mersi la toate participantele pentru cuvintele frumoase,si sa stiti ca eu mereu cind sunt trista sau descurajata,citesc ceea ce voi imi scrieti si asta ma face sa capat increderea in sine si sa nu uit de site niciodata<3.Mersi ca sunteti alaturi mereu,si va multumesc pentru sustinere <3.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.