Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 24 октября 2013 г.

Ce imi doresc eu...

1.Eu as vrea ca orice haina de pe net care iti place sa inchizi ochii si sa numeri pina la 3 si ea sa apara pe tine :D e o dorinta c-am stranie dar chiar ar fi bine :)
2.Eu imi doresc ca examenele sa nu existe :D
3.Eu imi doresc sa traiesc in New York
4.Eu imi doresc o casa in Los Angeles pe malul marii
5.Eu imi doresc ca sotul meu sa fie Justin Bieber
6.Eu imi doresc sa citesc gindurile la oameni
7.Eu imi doresc sa am acasa o fabrica de inghetate:D
8.Eu imi doresc mereu sa am 20 de ani :D
9.Eu imi doresc ca familia mea sa fie vesnica
10.Eu imi doresc ca toti care citesc blog-ul meu sa fie sanatosi si sa aiba o viata frumoasa <3

1 комментарий:

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.