Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 24 октября 2013 г.

Ce am visat eu :D

Eu am hotarit sa scriu ce am visat eu asta seara deoarece eu am niste visuri foarte stranii :D si cred ca asta e interesant :D
Deci eu am visat 3 visuri intr-o noapte:D
1.Eram la scoala la noi si o fata de la mn din clasa cu care eu ma inteleg foarte bine si noi prietenim de mult a palito masina sau ceva sa intimplat cu ea ca nu isi amintea cine este si nimic nu isi amintea eu cu Cristina o ajutam sa isi revina ii povesteam si ei i sa facut mai bine dar oricum nu tot isi aducea aminte.Deci eu nu tin minte chiar tot dar stiu ca ei ii placea de un baiat inainte da a pati acest accident si dupa ce la patit iarasi i-a placut de el :D
2.Am visat ca noi invatam in Punctul medical :D si ca intr-o zi asa putin mai tirziu noi eram la scoala si ca nustiu cine ne-a chemat pe mn si Cristina afara noi am iesit si cind am venit scoala(care e punctul nostru medical in sat) era inchisa si noi am vb cu paznicu sa ne dee druma sa ne luam ghentile insa el a spus ca nu ca acolo noapt se face nustiu ce :D si pina la urma noi nu ne-am luat ghentile.a doua zi am venit si Cristina ne-a dat gheanta dupa care mai departe nu tin minte:D
3.Era iarna si noi (eu,cristina si inca o fata) am plecat la o colega de a mea de clasa in ospetie.Am ajuns la ea si am vazut ca ea facea o baba de zapada asa maricica si i sa primit foarte frumos :D ea traia linga o vale adica ea traia pe un deal unde era doar casa ei si noi am intrebat-o cu cine a facut baba deoarece era mare si noi nu credeam ca a facut-o singura dupa care ea a raspuns ca singura a facut-o si ne-a impins pe acea vale noi am cazut si mai departe eu m-am trezit :D
Iata asa visuri stranii am eu si daca va este interesant ce visez eu noaptea si vreti sa scriu aceste visuri aici scriti pe ask:D



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.