Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 22 октября 2013 г.

Cu ce m-am imbracat astazi+niste sfaturi fetelor care au parul pufos:)

Salut la toti!
Azi eu m-am imbracat intr-un pulover subtire negru deoarece asa nu aveam dispozitie de diminiata si pur si simplu imi era lene sa caut alt ceva si am hotarit ca ok il iau pe acesta, ca sa arate mai frumos am pus fularul...In general culorile cele mai preferate ale mele de toamna sunt albastru inchis,verde inchis,rosu inchis si un violet foarte inchis...
Multi ma intreaba daca eu imi fac cumva parul asa ondulat si daca da cum...
La mn de la natura parul e ondulat si putin cret.Dupa baie eu mereu mi-l usuc deoarece asa il face mai drept dar in acelasi timp foarte pufos...Mie nu imi place cind el este pufost de aceea pentru ca paru sa fie ondulat frumos si nu pufost eu il impletesc sau il rasucesc pur si simplu si il prind cu un elastic jos dupa ce desprind parul el arata asa cum e in pozele de mai jos (nu il pieptan dupa ce il desprind dar il las asa deoarece daca il pieptan se face pufos)
Cred ca aceste sfaturi au fost utile fetelor care au asa par ca la mn..:)
<3



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.