Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 24 октября 2013 г.

Garderoba mea?:D

Multi ma roaga sa fac un post unde sa pun cum arata garderoba mea...
Pai vreu sa va spun ca intr-o simpla garderoba nu incap toate hainele mele :D
De obicei in garderoba eu imi pun doar citeva haine care eu cred ca o sa le imbrac timp de o saptamina dupa care le schimb si altele pun :D
Inainte eu nu faceam asa si diminiata cind ma sculam si ma gindeam in ce sa ma imbrac pai camera mea arata ca nustiu ce... cu haine aruncate peste tot...pai si acum mai arunc eu hainele prin dulapuri dar nu chiar ca inainte :D
Mai jos eu v-am pus citeva poze ca sa va dati seama c-am cum arata tot despre ce v-am spus:D









Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.