Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 2 октября 2014 г.

Incaltaminte de toamna.Sfaturile mele:)

Buna la toti!
Nu as spune ca anotimpul toamna este preferatul meu,dar in orice anotimp trebuie sa arati bine si in acelasi timp sa iti fie comod.Eu am hotarit sa scriu despre incaltaminte deoarece e un element foarte important mai ales ca toamna mereu ploua,e posomorit si rece.Nu vreau sa va vorbesc despre un model anume deoarece fiecare are stilul sau si nu la toti le place acelasi model.Cunosc multe persoane care prefera toamna sa poarte ghete deoarece e mai confortabil si apartine mai mult silului sportiv.Sunt si fete care prefera sa poarte niste papucei pe tocuri,adica ceva mai elegant si mai feminin.Eu de fapt iubesc ambele stiluri si cel sportiv si cel elegant,dar la scoala totusi mai bine in ghete:D.
Daca faceti parte din fetele care prefera ceva elegant,eu v-as sfatui sa cumparati papucei de piele naturala(ZARA),deoarece nu vor fi numai pe un an si gata,dar pe mai multi (mai jos v-am pus exemple).
Daca faceti parte din  fete care prefera ceva mai sportiv,eu v-as sfatui sa cumparati niste ghete mai scumpe(Nike,Converse,Vans),dar care v-or fi calitative si comode.Nici nu va uitati la cele de 200-400 lei deoarece acelea sunt doar pentru un sezon si atit (stiu asta din propria experienta).Mai jos eu am pus exemple din ambele stiluri si magazinele de unde le puteti procura.Sper ca v-am putut ajuta cu ceva si v-as ruga sa imi scrieti pe ask ce fel de incaltaminte preferati voi si de ce:).
Zara --> http://www.zara.com/ru/ru/shoes---bags/%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%8B/%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B2%D1%8C-c665017.html








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.