Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 20 сентября 2014 г.

TAG despre scoala

Buna la toti!
In acest articol voi  scrie despre primele 3 saptamini de toamna si o sa raspund la unele intrebari de la un TAG despre scoala.
Prima saptamina nu a fost chiar grea,dar urmatoarele 2 deja putin mai greu cu desteptarea la ora 7 si sa nu maninci cind vrei sau cind mai uiti banii acasa si te apuca foamea(ii nevoie):D.Cred ca majoritatea din voi ma intelege acum:D.
TAG despre scoala 
Acest TAG a fost creat de un blogger rus,dar eu am hotarit sa-l traduc in limba romana si sa-l mai completez cu ceva.Sper ca o sa va placa si ca o sa incercati si voi sa-l faceti la voi pe blog sau sa-l mai completati voi cu ceva.

Let's GO!
1.Care sunt lectiile(orele) tale preferate?
hmmmm...cred ca cea mai preferata lectie este cea de istorie deoarece imi place profesoara,imi place cum preda si pur si simplu imi sunt interesante orele ei.Imi mai plac si orele de matematica deoarece la fel profesoara e foarte buna,adica preda bine temele si le intelegi bine.

2.Care este lectia cea mai neplacuta?
Cea mai neplacuta ora e cea de fizica.

3.Profesorii a caror ore nu va plac si de ce?
Blog-ul meu il citesc destul de multi de la mine din scoala asa ca mai bine eu sa nu spun concret si direct ce profesor,dar pur si simplu va spun ca nu imi plac profesorii care nu pot face disciplina la orele lor.
4.Care e profesorul tau preferat?
Mie imi plac mai multi profesori,dar cel mai tare imi placea profesoara de matematica deoarece ea stie si sa glumeasca si sa tina disciplina la lectie si sa preadea bine lectia.
5.Replicile profesorilor de la tine din scoala
"O sa fie miine:D"
"Tu de ce vii la scoala?:D"
"Data viitoare va pun nota 4:D"
"Voi va iesiti din haraso:D"
"O sa o sun pe mama ta"
"Eu chem acus derectoarea :D"
Sunt mai multe,dar acum nu prea imi aduc aminte:D.

6.Ce parere ai despre uniforma scoala?
Ce-i asta uniforma?:D eu glumesc:D
Eu foarte rar ma duc la scoala in uniforma deoarece nu ma simt comod in ea si nu imi place.
Timp de tot anul scolar eu in uniforma ma duc de vre-o 4-5 ori:D ( 1 septembrie,lectii deschise si ultimul sunet:D)

7.Estimati de la scala de 5 puncte aspectul scolii voastre(toaletele,birourile,cantina,coridoarele,sala de sport,vestiarele...)
Liceul in care eu invat e destul de normal,in salile de clasa au fost aduse banci si scaune noi si in cantina la fel.In sala de sport e totul normal si in vestiarii tot.Unica ce nu imi place mie asta e ca in WC nu sunt usi la fiecare toaleta:D,dar in rest parca totul e bine:D.
Deci,4 puncte pun:).

8.Relatiile cu colegii de clasaEu nu prea am conflicte cu colegii de clasa si in general am relatii bune cu toti,dar asta nu inseamna ca eu prietenesc cu toti.Din toata clasa eu comunic mai des si prietenesc cu vre-o 5-6 colegi:).

9.Cu ce va ocupati voi la lectie cind va plictisiti?Eu de obicei desenez,stau in telefon,completez agenda,numar cite tocuri am in penar si ma uit cum scriu ele,imi inventez o semnatura noua:D,repet la alt obiect,vorbesc cu colega de banca...:D

10.Cum ti se par ani tai de scoala?
Eu cred ca pentru oricine anii de scoala e si ceva placut si ceva mai putin placut,dar oricum e o amintire si o bucata din viata noastra unde ne-am facut prieteni care posibil v-or ramine cu noi in continuare,cu care ne v-om aminti de momentele hazlii de la scoala....














Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.