Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 19 апреля 2014 г.

Un Paste Fericit la toti))

Salut la toti!
Azi m-am sculat la ora 10 am mincat .... dupa care pe la vre-o 12 am inceput eu sa fac curat prin casa....sa o mai ajut pe bunica la bucatarie....
Afara asa era caldut...dupa care a plouat putin si dupa iar era asa cald....acum cu vre-o 10 min in urma eu am iesit afara si cind am vazut cerul era tot rosu....capet....inca asa rosu nu l-am vazut niciodata....sora mea sa speriat,a inceput a plinge ca e sfirsitu lumii si nustiu ce:D da eu de aicea ma pramadeam de ris:D
Tanea (sora mea) ii foarte credincioasa...mereu isi face cruce,merge la biserica,saruta icoana din casa....:D eu iata nu-s asa :D daca cinstit eu nu tare cred in asta tot...stiu ca acus o sa se inceapa ca "Sii cu tn Liliana nu crezi in D-zeu...." eu cred ca exista ceva ce conduce lumea....dar eu nu pot sa cred 100% in ceva ce nu am vazut niciodata....dar oricum 70 de % undeva eu cred ca exista D-zeu ....ca nu pedegeaba este Biblia,Biserica....
Miine deja e Pastele:D dupa cum v-am spus mie imi place aceasta sarbatoare deoarece e ceva foarte frumos sa pleci diminiata la biserica sa sfintesti pasca....sa sarbatoresti cu familia,sa coicniti ouale....e o traditie exraordinara....eu va doresc la toti Un Paste Fericit<33






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.