Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 20 апреля 2014 г.

Hristos a inviat!

Hristos a inviat la toti!

In primul rind vreau sa va urez un Paste fericit si bucurie,fericire sa nu uitati niciodata sa iubiti sa iertati si sa pasiti mai departe spre un viitor minunat. Va urez un curcubeu la fiecare furtuna, un raspuns la fiecare intrebare, un zambet in fiecare clipa si fericire la tot pasul.
La mine Pastele acesta sa inceput ca si toate celelalte....m-am trezit la ora noua....ma uitam sora mea plinge...eu ca o sora buna am intrebat-o de ce plinge si ea mi-a spus ca bunica nu a trezit-o la ora 3 ca sa se duca si ea la biserica....a inceput a tipa la bunica:D caro4:D ..... Dupa ce sa linistit treaba am luat toti si ne-am spalat pe fata cu un ou alb si unu rosu si cu banuti:D asa este o traditie.... Dupa care am pus pe masa bucatele care au fost sfintite,am ciocnit ouale:D si eu de 2 ori l-am spart pe a lu sora mea:D Eu azi am noroc:D Si eu vreau sa stiu ce traditii mai sunt si in alte familii deoarece nu cred ca in toate localitatile din Moldova sunt aceleasi traditii...asa ca daca nu vii greu scriti mie pe ask sau daca aveti blog scriti pe blog traditiile din familia voastra.









Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.