Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 24 апреля 2014 г.

♥_♥

 Salut la toti!
Nici nu stiu cite intrebari am pe ask de genu "Liliana cum azi la intilnire..."
A fost klassna<3 numai ca a plouat si am stat numai undeva jum. de ora si gata am plecat la autogara:D in rest a fost normal<3 o sa vad deja la Chisinau cum va fi:D sper ca acolo nu va ploua:D
Fotograful nu a venit cred ca de aceea ca ploua sau HZ de ce:D eu aparatul meu nu l-am luat:D de aceea am facut citeva poze de pe mob. unei fete Andreea<3.  Am ajuns acasa undeva la ora 16 si ceva...am incercat sa pun posterul pe perete dar nu sa primit dar oricum o sa il pun eu cumva deoarece imi place foarte mult<33
Asteptati intilnirea din Chisinau<3 pe ce data v-a fi o sa va spun dupa ultimul sunet:)












Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.