Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 25 апреля 2014 г.

Bershka

Salut la toti!
Ieri eu cautam pe net niste haine ca sa ii arat mamei mele si ea sa mi le cumpere din magazin si iata ca am dat de firma "Bershka" si daca nu ma gresesc firma aceasta este si in Moldova.Vreu sa va spun ca mie inainte aceasta firma nu imi placea dar ieri eu am inteles ca hainele nu sunt chiar asa de urite,unele chiar mi-au placut tare<3 asa ca posibil daca mama o sa le gaseasca in magazine o sa le cumpere<3
Undeva peste o luna ea vine acasa si o sa le aduca<33 si undeva peste o luna eu am examenele((( asta e noutatea cea rea...dar eu stiu precis ca totul va fi bine<3
Mai jos v-am pus hainele din Bershka care mi-au placut))










Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.