Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 19 января 2014 г.

Ma plictisesc:*(

Stiti in ultimul timp asa ma mai plictisesc pe net...azi diminiata chiar nu aveam ce face si am inceput sa ma joc in Бой с тенью  asta e foarte straniu deoarece eu in ea practic niciodata nu ma jucam:D si cel mai straniu e ca mi-a placut:D stataeam sub plapuma si ma jucam in aceasta joaca:D vapsheee:D dupa ce m-am plictisit si de ea:D mi-am adus un iaurt si am inceput sa ma jos si in Целуй и Знакомься in ea eu kakbi m-am mai jucat:D dar tot nu foarte des:D si am intrat deci in ea  acolo apropae nimeni nu era vre-o 10 daca erau:D am intrat eu la o masa si m-am jucat vre-o 10 min undeva:D si m-am plictisit ca pe nimeni de acolo nu cunosteam:D am vrut sa scriu la status sa intrati si voi sa ne jucam dar era ora 9 si ma gindeam ca cn la ora asta o sa intre in joaca:D dar sa stiti ca daca eu la sts o sa scriu sa intrati in joaca inseamna ca nu am ce face si ma plictisesc tareee:D iata asa:D Ieri eu inca am facut ca pe blog sa apara diferite reclame de la magazine ca voi sa puteti intra sa va uitati asa ca intrati si uitativa:D si scritimi daca va placut vre-o unu:D
La 10 indeva am inceput sa imi fac temele si mai am putin si gata:D Si nustiu azi ce sa mai fac cred ca o sa pun pe blog mai mult:D macar voi sa nu va plictisiti:D vapshe voua vii bine voi aveti ce face eu pun pe blog voi cititi si nu asa tare va plictisiti dar eu:( picialina:( mai vb cu oamenii pe odnok si de asta poate nu ma plictisesc complet dar in rest....pe ask tot mai rsp la intrebari...
Iata asa o intrebare pentru voi:Ce faceti voi pe net ca sa nu va plictisiti?
Poate va jucati intr-o joaca interesanta spuneti si mie pe ask ca eu realina nu am ce face:D




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.