Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 19 января 2014 г.

Cum sa faci blog?Ce sa scrii in el?


Sall la toti!
Am primit foarte,foarte multe intrebari de genu Cum sa fac si eu blog? , Am blog dar nustiu ce sa scriu in el ajutama te rog....
Mai de mult pe blog-ul meu vechi eu am scris cum sa faci un blog...dar hai ca daca am facut acest blog scriu si aici.E foarte mult de scris de aceea eu am gasit un video pe youtube unde se lamureste destul de clar si se arata asa ca o sa va fie mai usor pur si simplu sa priviti video si sa faceti cum va spune...
Unica cu ce eu va pot ajuta e sa va spun ce trebuie sa scriti si cum sa faceti ca blog-ul vostru sa fie citit si interesant.
1.Dupa ce ati facut blog-ul voi trebuie sa va alegeti o categorie,adica despre ce va fi blog-ul vostru.
Moda,din viata,viata voastra,viata unei vedete....sunt foarte multe teme.
2.Dupa ce ati ales tema blog-ului voi trebuie sa va faceti proiecte.
proiecte asta sunt ideii.adica ce veti scrie pe viitor ce veti scrie acum...sau ceva nou pe blog...
3.Dupa ce ati facut proiecte trebuie la fiecare ideie sa gasiti poze pe net sau ale voastre sau video depinde...si sa puneti in post deoarece cu poze mereu e mai interesant sa citesti si in acelasi timp sa intelegi despre ce merge vorba si cum arata....
4.Cum sa faci ca blog-ul sa fie citit si sa vada oamenii ca el exista?:D
Pur si simplu adaugati blog-ul la voi la status pe odnok sau pe ask punetil si oamenii vor vedea si vor intra.
5.Dupa ce blog-ul vostru e gata cel mai important e sa nu uitati de el niciodata si mereu sa postati.

Sper ca sfaturile mele va vor ajuta si va urez succes la toti<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.