Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 7 декабря 2013 г.

Poze noi:D

Salut la toti!Ma scuzati ca azi nu am pus nimic de diminiata pur si simplu nu am avut timp si am mai facut si poze noi:D
Eu trebuia catare sa fac vineri poze noi dar vineri a inceput a ninge si deja nu am mai facut....m-am uitat pe net la prognoza meteo pe azi adica vineri m-am uitat pe simbata si scria ca nu va ninge eu m-am bucurat si am spus ca miine o sa fac adica azi:)Si de diminiata era norm nu ningea nu batea vintu tare.....a venit Cristina la mn sa imi indrepte parul am mai stat noi pe ask si a trecut o ora....undeva pe la vre-o 3 am iesit din casa si afara ningea de doamne fereste si batea si vintu caro4 CAPETU:D Da noi cu Cristina oricum ne-am dus sa ne pozam ca ce pedegeaba parul l-am indreptat sau ce?:D Am iesit noi din casa in scurta,caciula tat normal nu tare imi era frig dar era alta problema parul:D deoarece la mn cind ninge,ploua sau bate vintu parul se face iar cret:D si atunci noi am inceput a alerga ca debilele mai repede ca sa nu se faca paru cret:D da de aicea ne uitam sa nu ne huierim jos ca era lunecos:D Am ajuns noi la locul unde trebuia sa ne fotografiem si a inceput un vint si a ninge eiiii.....am scos fotiku mi-a inghetat mina ca am uitat manusile acasa,mereu stergeam obiectivul ca nimereau fulgi si poza se primia neclara....ne-am dezbraca de scurta si asa era un vint ca doamne fereste...eu nustiu cum inca sunt vie eu:D dar dupa toate acestea poze kakbi normale sau primit:D
Cam asa a trecut ziua de azi sper ca vau placut pozele noi :D eu in poze asa mai zimbesc da catare asa nu imi mai era a zimbi:D
Acum la noi nu ninge dar bate un vint si e frig e nevoie......mie imi place iarna dar nu asa:D
Scriti mie pe ask http://ask.fm/liliask1 daca la voi ninge si niste istorioare de a voastre care sau intimplat iarna:D











Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.