Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 8 декабря 2013 г.

2 desene animate care le ador:D

Salut la toti!
Azi de diminiata eu am inceput sa ma uit la un desene animate serial:D care se numeste Avatar:D
Eu tin minte ca am vazut film tot despre dinsu si mie in general imi plac desene animate asa fantastice(legende) .... e interesant....Cei care iubesc la fel asa gen de desene animate eu v-il recomand pe acesta serios va spun daca o sa il privit o sa va placa adica nustiu poate nu toti sunt ca mn si nu toti iubesc asa gen de desene animate :) iata unde il puteti privi calitatea e destul de buna http://multxit.ru/avatar-legenda-ob-aange/


Inca un desen animate care l-am privit ieri e Индюки назад в будущее acest dese animate tot e foarte interesant si e amuzant:D nustiu eu m-am ris:D a aparut el pe 31 octombrie 2013 si acum il puteti privi in calitate buna HD:) iata aici l-am privit eu http://kinogo.net/2969-indyuki-nazad-v-buduschee-2013.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.