Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 11 ноября 2013 г.

Cum invat eu?:D


Eu m-am gindit ca niciodata nu am scris despre cum invat eu la scoala ce note primesc care obiecte prefer de aceea in acest post voi scrie despre asta.Deci obiectul meu preferat este matematica...nustiu dc dar cel mai mult acest obiect imi place al doilea obiect care tot imi place e l.rusa restu obiectelor mie tot imi plac dar nu asa tare...de exemplu l.franceza mie nu imi place de fel si chimia tot.Fizica,istoria ii norm adica merge...Geografia mie tot imi place numai ca nustiu dc mii lene sa o invat...:DBiologia mie imi place dar eu stiu precis ca medic nu o sa fiu si o invat asa doar pentru ca sa am note bune:)
Mai jos deci v-am pus citeva pagini din agenda mea:)eu in agenda de multe ori scriu tema pe acasa asa din cap deorece eu nu o completez la lectii dar acasa :D cred ca ma intelegeti:D

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.