Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 12 ноября 2013 г.

Ce fac eu cind vin de la scoala?:D /Dor dupa Iarna❤

Primul lucru care il fac eu dupa ce vin de la scoala e ca ma schimb de haine si apoi fac ordine in camera deoarece cind vin eu de la scoala ea arata c-am asa (eu am pus poza mai jos cum arata cind vin si dupa ce fac curat) apoi eu ma culc pe pat inchid ochii si numar cite zile mai sunt pina vine mama de la Moscova apoi ii deschid si aprind calculatorul...intru pe odnok,ask,facebook,blog...raspund la comentarii la mesajele de pe odnok dupa care ma duc si maninc apoi intru pe skype vb cu mama si tata dupa care mai stau pe net apoi imi fac temele dupa ma uit la un film ceva si ma culc...cam asa trece fiecare zi a mea cind vin de la scoala e ceva plictisitor......vreu mai repede sa fie iarna sa fie Anul Nou,Craciunul si toate sarbatorile de iarna pentru ca spun eu ca nu imi place iarna dar e frumoasa si e calduroasa prin ceea ca iarna la sarbatorii ne intilnim cu rudele ,sarbatorim si eu cred ca asta si ne incalzeste sufleteste mai mult de cit vara.....Imi place foarte mult sa impodobesc bradul alaturi de tata sa imi infrumusetez camera cu becusoare ......e ceva frumos si sa nu uit de mandarine pentru ca eu iarna pur si simplu le maninc cu toana:D nustiu dc am inceput eu a scrie despre iarna dar cred ca va fost interesant sa cititi asta :D <3 scriti mie pe ask cum sarbatoriti voi sarbatorile de iarna si daca va plac pentru ca mie asta imi este interesant<3



Clipul meu preferat de iarna<3 dc asa baieti ca Justin nu mai exista?:(((

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.