Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 19 декабря 2014 г.

Ce mai nou? (teza/anul nou/cadou)

Buna la toti!

Nu am mai scris pe blog de vre-o 19 zile si imi pare rau,dar aveam teze si trebuia sa ma pregatesc.Azi am dat ultima teza (la istorie) si parca am scris tot normal,dar deja luni o sa ne spuna rezultatele.Dupa parerea mea cea mai grea teza a fost la chimie si cred ca la ea si voi avea cea mai mica nota,deoarece nu am facut tot testul(8 puncte din 10).La franceza teza nu pot spune ca a fost grea,deoarece a fost tot ce am invatat,tema la eseul la fel nu era grea si am facut toate exercitiile,nu stiu cit de corect,dar oricum.Daca sa dau putin scoala la o parte si sa va vorbesc despre ce mai e noua in viata mea, pai,parca nimic.Peste 3 zile este ziua mamei mele si dupa,vine anul nou pe care majoritata cred ca il asteapta cu nerabdare,insa din pacate eu nu o sa-l petrec la Moscova,deoarece Liliana nu are 18 ani si nu poate sa plece singura,are nevoie de un adult,dar mama nu vrea sa mearga cu mine:( cum s-ar spune я в печаль (печаль и грусть).Sper ca inca nu e totul pierdut si o sa ma bucur si eu ca toata lumea ca vin sarbatorile de iarna.Eu am asa o traditie ca de anul nou la mine camera sa fie plina cu luminari:D,imi plac foarte mult si daca cineva din voie vrea sa imi faca un cadou de Craciun,cumparati-mi o luminare frumoasa:D,eu o sa apreciez:D.Daca aveti vre-o propunere la mine legat de unde eu sa-mi petrec Anul Nou eu o sa le ascult cu mare placere,adica o sa le citesc:D.Ma gindesc si eu poate cineva din voi vrea sa ma invite sa sarbatorim impreuna:D.
Miine se duce Liliana la Metro sa cumpere luminari:D si alte lucruri stranii cu care o sa infrumuseteze camera.Eu ma gindeam sa-mi mai cumpar miine UGG noi,dar dupa cum vedeti afara nu e de UGG asa ca печаль и грусть.Vreau tare sa ninga,tare,tare si haideti toti дружна sa ne rugam ca sa ninga,eu stiu ca voi tot asta vreti,eu stiu asta:D.
In final as vrea sa va spun ca daca,poate cineva din voi nu a observat,a mai ramas o saptamina si La Revedere Scoala,la revedere pe 2 saptamini (
печаль и грусть),in acest moment toti pling ca trebuie sa se desparta de scoala pe 2 saptamini,ca n-o sa mai trebuiasca sa se trezeasca la ora 7,dar ce sa facem ? asta este:D.Nu va intristati asa tare ca 2 saptamni vor trece repede si iarasi o sa se inceapa rutina zilnica de scoala.
Eu va promit ca o sa incep sa scriu mai des pe blog,deoarece deja am trecut de teze,am trecut de toate greutatile vietii de licean si Liliana e in culmea fericirii ca o sa poata scri din nou de blog,si acum voi toti va bucurati ca eu o sa scriu pe blog:D.
Imi este foarte interesant ce planuri aveti voi pentru sarbatorile de iarna si daca doriti,scriti-mi mie pe ask 
http://ask.fm/liliask1 (fara anonim) unde ve-ti petrece Anul Nou si ce cadou ati vrea sa primiti si poate se va gasi un om bun la suflet si o sa vi-l cadoneze:D,nu uitati ca eu vreau luminari:Dmulte,multe luminari,dar daca cineva iphone 6 imi cumpara,eu nu o sa-l refuz in nici-un caz:D.
Sper ca va fost interesant sa cititi acest post si va urez la toti o zi frumoasa,ne intilnim miine:D tot aici pe blog<3




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.