Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 10 июля 2014 г.

Party outfits ♥ (summer)


Buna la toti!
Vara mereu avem posibilitatea sa fim mai colorati,mai diferiti si sa incercam sa ne schimbam stilul,adica sa incercam ceva nou.Eu uitindupa la pozele vechi,observ ca stilul meu sa schimbat foarte mult.Eu nu iubeam inainte asa multa culoare pe haine si nu iubeam sa atrag atentia,dar acum eu mai mult prefer ceva plin de viata(colorat) .Vara au loc mai multe party,de aceea acest post eu l-am dedicat anume cum sa te imbraci la un party.Pe internet sunt o multimea de outfituri frumoase si pe orice gust,dar eu am ales ceea ce e mai aprope de stilul meu si sper ca o sa va placa si voua ce am ales.
Eu nu prea iubesc rochite,dar fustele le ador,de aceea mereu imi place sa combin un crop top cu o fusta,si mai jos puteti observa ca la fel a fost combinate fusta cu top-ul.Un plus e ca cind cumperi o fusta,poti sa o combini cu mai multe maiouri,dar daca cumperi o rochie,nu e interesant s-o mai porti a doua oara.Asta e pur parerea mea si daca cineva iubeste mai mult rochiile,asta e parerea lui.
Party outfits ♥ (summer) 

.
Sparkle
Four Cute Outfits^•^
Outfits

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.