Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 5 апреля 2014 г.

Ziua de azi:)

Salut la toti!
Cred ca saptamina viitoare simbata sau duminica o sa imi fac poze adica un fotograf o sa imi faca "TFP"
 Si eu am hotarit mai mult sa nu fac video.....deoarece asta nu e pentru mine....nu poti sa scrii si pe blog si video sa faci...mai ales ca obosesc foarte mult...si inca si temele....ma scuzati dar mai mult eu video nu fac...o sa fie totul cum era....:D o sa scriu pe blog,o sa adaug poze noi....:)
Azi am iesit cu Taniia:D i-am facut citeva poze si am venit acasa....obosita...vreau acum sa ma culc deoarece ma doare capul putin si nu prea am dispozitie....si inca si burta ma doare cred ca de la covrigei ca mie nu mi se poate toate chimicatele acestea....dar oricum Liliana le maninca:D
Sper ca la voi ziua a fost mai buna si mai interesanta....miine nu ma mai scol eu la ora 8:D poate pe la vre-o 10:D mereu in weekend eu ma trezesc la ora 7-8 dar cind la scoala pai asa as mai dormi vre-o 3 ore:D


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.