Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 10 апреля 2014 г.

My life #1

Hey!
Iata ca a venit momentul unui proiect nou care va purta denumirea de "My life" ...
Eu am hotarit sa il fac deoarece multi imi scriu pe ask ca eu rar cind scriu ceva despre mine de aceea eu in asa tip de posturi voi raspunde la 10 intrebari  despre viata mea si aceste intrebari le puteti da la mn pe ask http://ask.fm/liliask1 si eu voi alege 10 cele mai interesante. Cred ca totul e clar si  haideti sa incepem...
1.Pentru ce ai facut blogul?
Daca cinstit e foarte straniu dar eu l-am facut pentru ca nu aveam ce face...era vara si eu ma plictiseam atita sa ma uit la filme de aceea am hotarit sa fac un blog unde voi posta filmele care le privesc si in  general unde voi scrie  despre viata mea....nu am crezut ca asta va deveni vre-o data o pasiune ...si ca voi scrie in fiecare zi ceva....

2.
Citi copii doresti sa ai >?
Nu m-am gindit la asta niciodata asa in serios dar cred ca imi doresc doar un copil deoarece eu stiu ca el va avea tot ce va dorea adica nu chiar tot dar oricum:D cind sunt doi copii deja e mai greu sa le intri in voie la ambii....

3.
Ce iti place sa faci cel mai mult ?
Mai multe lucruri....imi place foarte mult sa calatoresc,sa comunic cu diferiti oameni,sa ma pozez:D ,sa fac cumparaturi,sa privesc filme.....

4.
De ce Liliana nu pune profil inchis??:D -Deoarece cind anonimii trag nishte vorbe:D:D ii mai interesant cu anonimi:D:D
Da chiar ai dreptate:D cu anonimi e mai vesel:D dar asta nu insemna ca trebuie sa dati intrebari de pe anonim:D poate fi la fel de vesel si fara anonim pur si simplu oamenii prefera sa se ascunda...si eu asta nu inteleg...dc?

5.
Ai prietena cea mai buna ?
Nu pot sa spun ca am prietena foarte buna dar am un om in care pot avea incredere si stiu precis ca ea nu va spune la nimeni nimic deoarece prietenim de la gradinita si ea ma cunoste foarte bine pe mn si eu pe ea.Numele ei este Alla si eu o consider pe ea cea mai buna prietena<3

6.
rs te rog sincer tu te crezi frumoasa sau urita?
Eu stiu precis ca urita nu sunt deoarece sa fost eu urita nu avea atitea oameni sa imi scrie ca sunt frumoasa...in general eu nu cred ca exista vre-o fata urita deoarece fiecare fata are in ea ceva frumos si deosebit:)

7.
caro4 am o intrebari da rs ti rog:( tu in clasa daca ai blog si una alta esti populara cum mai spui tu una alta toti din clasa te apreciaza si ei te cred cea mai clasnaia cum crezi si tu?
Eu nu ma cred cea mai klassnaia:D si colegii mei stiu ca eu am blog,majoritatea chiar il citesc...nu pot sa spun ca se comporta cu mn mai deosebit deoarece nu este asa....colegii mei sunt cei care ma cunosc de mica si eu niciodata nu am avut o relatii rea cu ei sau ca nu ma intelegeam....si ceea ca am blog nu a schimbat comportamentul lor deoarece dupa cum am spus ei ma cunosc si ma vad in fiecare zi...ei stiu ce am facut eu azi,stiu practic totul despre mine:D

8.
da tu te pregatesti de paste?Pina la Pasti mai este o saptamina si 3 zile de aceea inca nu am inceput sa ma pregatesc,dar imi place aceasta sarbatoare foarte mult,imi plac traditiile cu ouale rosii si pasca de aceea sa ma pregatesc de aceasta sarbatoare cu placere...

9.
care persoana nu mai este In viata ta şi care regreti ca a plecat?Nu regret nimic.....eu  consider ca daca persoana ceea a plecat din viata ta pai asta e spre bine deoarece cel care doreste sa fie linga tine va face orice pentru asta dar nu va pleca....

10.
Esti bogata ?

Nu ma consider bogata deoarece nu am tot ce imi doresc si am atitea bani ca nustiu ce sa fac cu ei...fac parte dintr-o familie cu buget normal si ma aranjeaza asta....

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.